SZOLGÁLTATÁSAINK
Az egyedi igényekre szabva segítünk megtalálni a megfelelő módszert, és tanácsadással támogatjuk a kutatási eredmények sikerre váltását, legyen szó akár hazai, akár nemzetközi munkákról.
OMNIBUSZ KUTATÁS
Csak pár kérdése lenne, amit gyorsan, költséghatékonyan szeretne mérni, vagy akár trendszerűen követni egy 1500 fős reprezentatív mintán?
Az IDEA Intézet 2017 óta folyamatosan, havi rendszerességgel indít online survey omnibuszt, amely jelenlegi formájában egyedülálló nagymintás, havi szintű online adatfelvétel, amihez lehet csatlakozni. A teljes magyar weben és a közösségi médiában történő adatfelvétel önkitöltős online kérdőíven keresztül történik, egyedileg fejlesztett újító módszertannal.
ONLINE KÉRDŐÍV
Szeretne gyors válaszokat kapni, nagy mintán tesztelné ötleteit, üzeneteit, vagy célcsoportjának preferenciáit szeretné mélyebben megismerni?
Kutató csapatunk támogatásával személyre szabott felméréseket indíthat bármilyen témában, teljeskörű lebonyolítás mellett, a kérdőív tervezéstől az eredmények kiértékeléséig. Előremutató, egyedileg fejlesztett, a teljes magyar weben és a közösségi médiában történő lekérdezéses módszertanunk segítségével költséghatékonyan kaphat válaszokat, legyen szó akár több ezres mintáról, vagy bármilyen nehezen elérhető, speciális célcsoportról.
ONLINE INTERJÚK, FÓKUSZCSOPORTOK
Mélyebben megértené, hogy adott témáról milyenek a gondolkodási mintázatok, milyen belső motivációk mozgatják célcsoportját, vagy hogyan lehetne ötleteit továbbfejleszteni?
Tapasztalt kvalitatív kutatóink által moderált, professzionális szoftverrel bonyolított beszélgetések során tárjuk fel a válaszokat, innovatív projektív technikák bevetésével. A résztvevőket szakszerű módon, alapos kritériumok szerint,, az interjúk előtti szűrőkérdőíves toborzással rekrutáljuk az adott interjúnak megfelelően.
SOCIAL LISTENING
Szeretné részletesen megismerni egy adott jelenséggel, témával, vagy egy személlyel, szervezettel, eseménnyel kapcsolatos különböző véleményeket és trendeket?
A közösségi média hatalmas mennyiségű valós idejű adatot generál percről percre, és az itt beszélgetők folyamatosan hasznos információkat osztanak meg preferenciáikról, motivációikról. A Social Listening szoftveres támogatással képes ezeket az adatokat összegyűjteni, elemezni, értelmezni és mélyen visszaadni azt, hogy a vizsgált témához kapcsolódó közönség mire és hogyan rezonál. Saját fejlesztésű módszertanunk segítségével az adatalapú tanulságok konkrét akciótervvé alakíthatóak, legyen szó akár egy eseményre, történésre való gyors reagálásról, egy téma megjelenésén alapuló átfogó kommunikációs stratégiáról, vagy adott jelenség, kommunikációs kampány folyamatos monitorozásáról.
Miért hasznos a Social Listening?
ELEMZÉSEK, TANÁCSADÁS
A birtokában lévő, vagy nyilvánosan elérhető adatokból, információkból szeretne nagyobb tudásra szert tenni?
Az IDEA Intézet kutatói számos eszközzel segíthetnek, legyen szó desk research alapú kutatásról, média-, tartalom- és diskurzuselemzésről, összehasonlító elemző tanulmányok készítéséről, statisztikai modellezésről. Az igényeknek megfelelő elemzési módszer kiválasztása, és az eredményeken alapuló tanácsadási szolgáltatás hatékonyan támogatják, hogy jól hasznosítható információkhoz jusson.